Mind, People, Lifestyle

Marius Iftimie este administratorul si autorul principal al blogului Psihopedia, licentiat in Psihologie, absolvent al unui Master de Consiliere Educationala si al unui program de formare in Psihoterapie Adleriana, recunoscute de Colegiul Psihologilor, Federatia Romana de Psihoterapie si Ministerul Educatiei. Contact: teleologia@yahoo.com

joi, 17 decembrie 2015

DeWolf's Music

Ca tot duce blogul acesta lipsa de entry-uri auto-biografice... Am decis sa public azi asa ceva, ca o surpriza de sarbatori. Auditie placuta!




Ei bine... Inainte sa fac masterul de Consiliere Educationala, am urmat un program de formare in psihoterapie. Inainte sa fac programul de formare in psihoterapie am facut facultatea de psihologie. Inainte sa fac facultatea de psihologie am scris 2 romane, care s-au numit Printesa Lupilor si respectiv Carnavalul Iluziilor. Inainte sa scriu, am compus un stil foarte bizar de muzica pe care am decis sa vi-l prezint aici, asa ca o surpriza de sarbatori.

Acestea ar fi cele 9 piese ale albumului "Diagnosis Unknown" pe care il dedic tatalui meu. God rest his soul.


Imi face o deosebita placere sa reascult din cand in cand aceasta muzica care este ca un jurnal al unei perioade din viata mea... Sper ca v-a placut si voua acest entry mai special si va multumesc inca o data pentru ca imi cititi blogul si pentru ca aveti incredere in mine. Aveti grija de voi!








(1) Imaginea James Myers Adds a Rose, de 826 Paranormal, via Flikr, sub licenta CC BY 2.0

(2) Muzica publicata pe aceasta pagina imi apartine. All rights reserved to Marius Iftimie (DeWolf).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu