Mind, People, Lifestyle

Marius Iftimie este administratorul si autorul principal al blogului Psihopedia, licentiat in Psihologie, absolvent al unui Master de Consiliere Educationala si al unui program de formare in Psihoterapie Adleriana, recunoscute de Colegiul Psihologilor, Federatia Romana de Psihoterapie si Ministerul Educatiei. Contact: teleologia@yahoo.com

duminică, 14 aprilie 2013

Proiectul Psihopedia PRO

Aflati aici cum puteti accesa continutul complet al articolelor publicate pe blogul Psihopedia.




Trebuie sa stiti ca puteti avea acces la aceste continuari ale articolelor, daca simtiti nevoia sa le cititi, desi, imi imaginez ca nu aveti timp sa cititi articole foarte lungi, in acest secol al vitezei. Dar puteti solicita printr-un mail accesul la articole, veti primi o invitatie si le veti putea lectura cu conditia sa fiti logati intr-un cont +Gmail.




Cum procedati?



Va fi nevoie sa respectati pasii urmatori: 


1. Trimiteti un mail la adresa teleologia@yahoo.com si va manifestati interesul pentru versiunea completa a articolelor. 
2. Scrieti in mail adresa dvs. de +Gmail  pe care doriti sa primiti invitatia mea (creati un ID, daca nu aveti inca). 
3. Eu va voi trimite o invitatie pe adresa de +Gmail pe care mi-ati trimis-o. 
4. Va logati in +Gmail, cu ID-ul respectiv. 
5. Acceptati invitatia pe care v-am trimis-o. 
6. Accesati linkurile de tip "Versiunea PRO". 
7. Lecturati articolele complete.


De ce este nevoie de toata aceasta poveste? 




Ei bine, am recurs la aceasta solutie pentru ca imi doresc sa am un contact mai strans cu cititorii mei si pentru ca doresc sa aflu modul in care pot sa vin in intampinarea framantarilor voastre, sa stiu care sunt temele pe care ati dori sa le gasiti mai des in paginile Psihopediei si, de asemenea, sa va comunic, la randul meu, care este  modul in care puteti sustine existenta acestui blog profesional, probabil unic in spatiul virtual romanesc.

Existenta Psihopediei este izvorata din pasiune si cunostinte acumulate pe parcursul a mai multi ani de specializare recunoscuta oficial, in psihologie, psihoterapie si consiliere educationala. Autorul, membru al Colegiului Psihologilor din Romania si autor de literatura beletristica, doreste sa va asigure ca Psihopedia va ramane oaza de calitate si standarde ridicate de care aveti nevoie.

Va multumesc si va astept pe blog!








(1) Imaginea Canadian Blogger, de Amanda Coolidge, via Flikr, sub licenta CC BY 2.0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu