Mind, People, Lifestyle

Marius Iftimie este administratorul si autorul principal al blogului Psihopedia, licentiat in Psihologie, absolvent al unui Master de Consiliere Educationala si al unui program de formare in Psihoterapie Adleriana, recunoscute de Colegiul Psihologilor, Federatia Romana de Psihoterapie si Ministerul Educatiei. Contact: teleologia@yahoo.com

vineri, 15 ianuarie 2016

Digital Daggers

Ce este un pumnal digital si cum suna acesta? Va invit, la inceput de weekend, sa cititi un articol despre duetul canadiano-australian cu pafum de Hollywood... Oamenii talentati sunt la ei acasa pe Psihopedia.




Atat de mult talent muzical intr-o singura trupa ar trebui sa se faca auzit si in Romania, mi-am spus eu. Asa ca mi-am luat responsabilitatea de a populariza duetul format dintr-o canadianca si un australian ~ Andrea Wasse si Jason "Space" Smith.

Muzica grupului Digital Daggers, poate fi intalnita adesea in filme si nu veti sti cine a interpretat un anumit cantec, dar probabil ca va vor ramane in minte melodiile, cum mi-a ramas mie in minte cantecul "I surrender", care a aparut pe coloana sonora a filmului The Roomate.




Muzica Digital Daggers iti da o dispozitie potrivita pentru visare cu ochii deschisi, pentru reverie, chiar pentru creatie artistica de un fel sau altul. Uneori ma simt inclinat, ascultand aceasta muzica, sa caut un film bun, putin romantic sau incarcat de tot ceea ce este omenesc... invidie, obsesii, resentimente, furie, disperare, fascinatie, ispita, eliberare...

Dulce disperare simt cum ma devorezi... In taina, oh ma vei duce... Acasa... Doborata, cedez in fata a ceea ce nu pot ascunde, Ma predau, ma predau. Sfaramata, cedez in fata a ceea ce nu pot avea... Ma predau, ma predau. (I surrender)

Talentul apare acolo unde te astepti mai putin - ca de exemplu in filmele de la Hollywood, care, poate nici macar nu merita o coloana sonora atat de buna. Fiecare dintre piesele Digital Daggers iti ofera un moment de iluminare si trairi pe care nu le-ai putea experimenta singur in mod normal.




Sper ca v-a facut placere gestul meu de a onora talentul celor doi componenti ai grupului Digital Daggers.








(1) Imaginea Dancing with the Piano, de Thomas Druyen, via Flikr, sub licenta CC BY-NC-ND 2.0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu